Grąžinimo sąlygos
Jūs turite teisę grąžinti kokybišką prekę, (CK 6.228 (10) str.), išskyrus šio straipsnio 2 d., kuriame numatyta sutarčių, kurių negalima atsisakyti, sąrašas, pranešdami mums apie tai raštu (el. paštu: info@erdveprofi.lt) per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės pristatymo dienos. Pirkėjo sumokėtos lėšos už grąžinamas prekes bus grąžintos pirkėjui ne vėliau kaip per 14 dienų. Šiuo atveju prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidas turi apmokėti pats Pirkėjas.
Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis LR Civilinio kodekso nuostatomis. Sutarčių, kurių negalima atsisakyti sąrašas pateiktas CK 6.228 (10) str. 2 d.
Grąžinant prekę, reikia pateikti prašymą nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numeris, data, prekė, kaina, pristatymo data. Prašyme reikia nurodyti sąskaitą pinigų grąžinimui.
Lietuvos Respublikos civilinis kodeksas. Šeštoji knyga. Prievolių teisė 6.228-10 straipsnis.
1. Grąžinamos prekės turi atitikti šiuos reikalavimus:
- Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nepraradusi prekinės išvaizdos (tai netaikoma grąžinant nekokybišką prekę), pilnos komplektacijos;
- Grąžinama prekė turi būti nesugadinta ir nenaudota;
- Taip pat būtina pateikti prekės įsigijimo dokumentą ir visą prie prekės buvusią dokumentaciją;
- Prekių grąžinimo atveju už suteiktas paslaugas (transporto, krovos darbų ir kt.) pinigai nėra grąžinami.
2. Grąžinamas prekes:
- saugiai supakuokite, į siuntą įdėkite grąžinamo užsakymo numerį ir/ar kitą prekių įsigijimą patvirtinantį dokumentą
- informuojame, kad grąžinamas prekes Pirkėjas gali pristatyti pats adresu, Konstitucijos pr. 12, korpusas 5, LT-09308 Vilnius darbo dienomis nuo 9.00 iki 17.00 valandos, arba atsiųsti naudojantis kurjerio paslaugomis. Tokiu atveju Pirkėjui tenka prekių grąžinimo išlaidos. Perkant internetu, grąžinimo kainą ir kitus susijusius mokesčius turės sumokėti pats pirkėjas arba ji bus išskaičiuota iš sugrąžinamos užsakymo sumos.
- Jeigu grąžinta prekė yra nepažeista ir tinkama grąžinimui, įstatymų numatyta tvarka pinigai pervedami į jūsų sąskaitą per 14 dienų.
- Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
- Nekokybiškos arba netinkamos naudoti prekės grąžinamos nemokamai.
3. Turite klausimų? Visada Jums patarsime, prašome skambinti nurodytais kontaktais:
Garantiniai įsipareigojimai
Vartotojas turi atitinkamas teises, numatytas Civiliniame kodekse: jis gali reikalauti prekę pataisyti, pakeisti kokybiška preke arba grąžinti pinigus. Šias teises vartotojas gali įgyvendinti per visą teisinės garantijos laikotarpį, kuris yra ne trumpesnis nei 24 mėnesiai.
Dėl garantinės priežiūros klausimų kreiptis nurodytais kontaktais:
Tel. nr.: +37068560550
El. paštas: info@erdveprofi.lt
Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą.
Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt
Prašymus ar skundus dėl galimų vartotojų teisių pažeidimų pirkėjas gali pateikti vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr